Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Πράσινη και μπλε λάμψη





Λαμβάνεται από τον Laurent Laveder στις 15 Μαρτίου 2014 @ Mont-Saint-Michel, Νορμανδία, Γαλλία 



Αναφέρει: Εδώ είναι δύο φωτογραφίες από την πράσινη λάμψη (green falsh) που στρέφεται σε μπλε και λαμβάνεται κοντά στο Mont-Saint-Michel (Μον-Σαιν-Μισέλ) πριν από λίγες ημέρες. 
Ήμουν μακριά για να είμαι σίγουρος πως θα δω τη πράσινη λάμψη καθώς η ατμόσφαιρα ήταν μάλλον υγρή μετά από μέρες κάτω από έναν μεγάλο αντικυκλώνα
Περισσότερα, ο τόπος ήταν όλος καλυμμένος με σύννεφα. 
Όμως, μια ζώνη από τον έναστρο ουρανό μακριά ήταν ορατή 1 ° πάνω από τον ορίζοντα.
Τέλος, όταν είδα τον αντικατοπτρισμό στην κορυφή του Ήλιου, ήμουν ενθουσιασμένος και έτοιμος να φωτογραφίσω επειδή ξέρω ότι οι τα λόγω μεταβατικά στρώματα είναι ιδανικά για την πράσινη λάμψη.
Και φαίνεται πως ήταν σοφό να το φωτογραφίσω, γιατί παρά τις προσδοκίες μου, η πράσινη λάμψη μετατράπηκε σε μπλε για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου. 
Τέλος, όταν ο ήλιος ήταν ακριβώς στον ορίζοντα, η πράσινη λάμψη δεν ήταν ορατή, λόγω της ομίχλης, χαμηλά, ακριβώς πάνω από τον ορίζοντα. 
Έχω κάνει δύο εκδόσεις: 
- Μία με 3 φωτογραφίες που έχουν ληφθεί σε περίπου 1 δευτ.. 
- Μία με 5 Φωτογραφίες που έχουν ληφθεί σε περίπου 3 δευτ. 


To-New-Sas

ΠΗΓΗ: spaceweathergallery.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Φεισμπουκ

Τουιτερ